משחק תחרותי של סחר בקפה
זוכרים כשהיו רק שני סוגים של קפה ... שחור או נס? עכשיו, כמו עם כל דבר בחיים, הדברים מורכבים יותר. קפה הוא אביזר סגנון חיים 'must-have' ולצרכנים יש מגוון הולך ומתרחב של טעמים ואפשרויות זמינים ממבחר הולך וגדל של אפשרויות ומותגים תחרותיים .
זה הפך את עסקי מסחר הקפה לדבר מעניין ותוסס. מקניה לאיים הקריביים, ומברזיל לבורנאו, הצלחה בעסקי הקפה דורשת מודיעין שוק מעולה ושירות מצוין, בשילוב עם היכולת להגיב במהירות על מגמות וטעמים צרכניים המשתנים כל הזמן.עם Bean Around the World הצוותים משחקים את בתפקיד של סוחרי קפה המספקים את שרשרת האספקה מהיצרן למקום המכירה ולבסוף לצרכן ההפכפך מתמיד. משחק תחרותי זה באמת ממצה את מהות הצוותים בכלכלה החדשה ומתמקד בנושאים כגון, הצלחה לטווח קצר לעומת אסטרטגיה ארוכת טווח, ניהול סיכונים, משא ומתן win-win, ניהול צרכי ספקים ולקוחות בשרשרת אספקה מורכבת; ובכוחו של מידע טוב.
Bean Around the World הוא משחק מסחר דינמי ומעורר מחשבה שיעורר וימריץ כל תכנית כנס ויצור רעיונות וגישות חדשים לעסק. אם תוסיפו מושב סקירה וניתוח ויהיה לכם כנס מושלם מן המדף, שיכול לבנות מחויבות מחוזקת והתמקדות בלקוח. ובאיזו דרך טובה יותר אפשר לבלות לפני הפסקת קפה?
התערבות זו נבנתה בקפידה כדי לפרק את הגישה של יחידות אירגוניות נפרדות ולהבטיח שיתוף פעולה בין צוותי עבודה למען מטרה משותפת. המשתתפים חווים כוחות שוק משתנים, בונים שרשרת אספקה ומפתחים את הבנתם לגבי דרישות הלקוח. Bean Around the World חושף את חשיבותם של איסוף מידע, התנהגות אדפטיבית והבנת ערכי השווקים והסחורות. הצוותים גם קונים וגם מוכרים כדי למקסם את תגמולם, וחווים את שני צדי משוואת הלקוח.