customer relationships

ניהול קשרי לקוחות

למדו כיצד להשיג יתרון תחרותי עבור הארגון שלכם על ידי מתן ניהול קשרי לקוחות מעולה

לקוחות לא צריכים את הבחירה המושלמת, הם צריכים אחת קלה. הלקוחות מתאימים את הערך שמציע המוצר או השירות לצרכיהם. המטרה הסופית היא כמובן לגרום ללקוחות לחזור על הרכישה שלהם. כדי להשיג יתרון תחרותי החברות הודפות את התחרות על ידי ייחודיות המתפתחת באופן מתמיד. עם זאת, הלקוחות בדרך כלל ירכשו על סמך תחושה, רק בגלל שזה מרגיש להם כמו הדבר הנכון. אנשים בדרך כלל רוצים מה שקל להם כגון בחירת מוצר מוביל בשוק. חמושות ביתרון תחרותי, החברות לא מעוניינות לסכן את הנוחות וההיכרות. אז איך להשיג יתרון תחרותי? ראשית, אם אתם מגיעים ראשונים למספר אחד. שנית, מחיר אגרסיבי מוקדם על מנת לזכות בנתח שוק נותן לחברה עלויות נמוכות יותר, נתח שוק גבוה יותר, ורווחיות גבוהה יותר. ליתרון מוקדם בנתח שוק יש חשיבות רבה. הצעת מוצרים או שירותים ללא תשלום יכול להיות טקטיקה חכמה ליצירת הרגלי לקוחות. חברות צריכות לשמור על המוצר שלהם מעודכן, אבל השינויים צריכים להיות מוצגים בצורה כזו שגרסה חדשה של השירות או המוצר שומרת על היתרון התחרותי של הישן. בחנו את העסק כדי ליצור את התהליכים הפונים כלפי חוץ ואנשים אשר משפיעים על חוויית הלקוח. לחלופין, לימדו את חוויית הלקוחות - רצונותיהם והצרכים שלהם ולאחר מכן הארגון יוכל לספק תהליכים העונים על הצרכים של הלקוחות ובכך לספק יתרון תחרותי ניכר לאורך זמן. לקוחות הם הכי מאושרים כאשר כל התהליכים העסקיים מותאמים כדי לענות על הצרכים שלהם.

צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?

צרו קשר

סיפורי מקרה דומים