Essence of Excellence

הצוותים מפתחים ומשווקים בושם

1 - 2 שעות
בפנים
תחרותי
4 - לא מוגבל

אודות

הניחוחות המוגדרים כ-"בושם הבית" הם עסק גדול. אך מאחורי המודעות המבריקות עומדים צוותים של אלכימאים מקצועיים, המתנסים בכל סוגי התמציות האקזוטיות כדי להגיע לתמצית של נותני החסות הסלבריטאים שלהם.

Essence of Excellence  מציבה את הצוותים בתפקיד תובעני זה, תוך הצגת אתגר ליצור ולהכנת תערובת ניחוח מיוחדת הפונה לשוק יעד נתון.

בשמים הוא עסק רגשי; הצוותים יעבדו במהירות וביעילות, יבחרו חומרים בקפידה המאפיינים מגוון של מצבי רוח ותכונות אופי. צוותים מצליחים יבינו את העולם מנקודת מבטו של הלקוח שלהם, במטרה לייצר גם בושם חדש וגם קמפיין שיווק ממוקד והכל בזמנים קצרים במיוחד.

הצוותים לומדים את הטכניקות הבסיסיות של יצור בשמים, ומערבלים תווי ריח בסיסיים, עליונים, ומרכזיים כדי ליצור בושם מוכן לשימוש. Essence of Excellence ממש לא מוגבל לניחוחות נשיים; מספר צוותים יעבדו עם פרופילי לקוחות יוניסקס וגבריים.

Essence of Excellence  ממוצב כאירוע בידור לערב או להפסקה, ומספק חוויה מהנה בהקשר חקירת ערכי החברה ושביעות רצון הלקוחות, רישות או שיפור תקשורת צוות.

תוצאות למידה

הלקוח הוא תמיד במרכז פעילות מאתגרת זו. הצוותים נדרשים להבין את הרגשות והמניעים של קהל היעד שלהם כדי להגיע להבנת תמציתו וכדי ליצור ניחוח מוזמן ומותג יצירתי. במהלך התהליך תפיסות המשתתפים עצמם גם נחקרות, ומערכות יחסים נבנות בתוך כל צוות בעוד מודגם כיצד כל אחד מאיתנו פועל מתוך מודל ייחודי וחוקיות משלו.

המלצת לקוחות

עבר הרבה זמן מאז שחשבתי לאחרונה על המקטרת של סבא שלי. המשמעות של זה הפכה כל כך ברורה במהלך הפעילות מעוררת המחשבה והייחודית הזו. זה היה מרתק ואני עדיין חושב על איך דעותיי שונות מאחרים בשל התרבות והניסיון הקודם, עד לרמת בחירת המילים שלי והשימוש במטאפורות ".

Price Waterhouse Coopers Services Limited

בקשו הצעת מחיר