Sun Life מתמקדת בשירותי לקוחות

פורסם בתאריך 3 ביולי 2017

החברה המובילה בתחום השירותים הפיננסיים, Sun Life, חיפשה פעילות גיבוש צוות, שתשים דגש על שירות הלקוחות. פעילות גיבוש הצוות של Catalyst, Bridging the Divide, בה המשתתפים והצוותים הן גם הספק וגם הלקוח בו זמנית נבחרה לאירוע. כדי להוסיף למורכבות של התוכנית, בזמן שהצוותים מעצבים ובונים גשר מעגלי ענק ומוגבה, הם מורשים לתקשר עם הלקוחות שלהם רק על ידי שיחת ועידה או דוא"ל.

מה היה באירוע?

ביום האירוע, הוקצו לצוותים חלקים מסוימים של הגשר. הם קיבלו חוברות הדרכה, את החומרים והכלים הדרושים כדי לבנות את החלקים שלהם. התפקידים השונים הוקצו במהירות והמשאבים עברו הערכה.

הצוותים תיקשרו את התכניות שלהם ושיתפו פעולה אחד עם השני לבניית החלקים המתחברים כדי לוודא שהם מתאימים – משימה לא קלה כאשר הגשר תוכנן מלכתחילה עם זוויות והגבהות! הצוותים עשו שימוש מלא בשיחות ועידה ודואר אלקטרוני ככלי תקשורת כדי להחליף מידע וכדי להבהיר ולאשר נתונים.

ככל שהתקרב מועד הסיום, הקבוצות מיהרו כדי להבהיר את הפרטים הסופיים והוסיפו את המגע האישי שלהם לגמר של חלק הגשר שלהם. בזמן המסירה, הצוותים הביאו את חלקו המוגמר ל"לקוח", אשר אישר כי הוא נבנה על פי התכניות. ההתרגשות עלתה כשהגשר הורכב והצחוק פרץ כאשר חלקים מסוימים לא יצאו כצפוי.

פינאלה

לאחר פגישת דיון קצרה כדי לשתף חוויות ויוזמות מרכזיות מהפעילויות של אחר הצהריים, הצוותים חזרו לחדר לבדוק את מבנה הגשר. מנכ"ל סאן לייף קיבל את הכבוד להסיע משאית הנשלטת מרחוק על הגשר. המשאית, שקיבלה את תרועות המשתתפים, התגלגלה בהצלחה לקול קריאות נרגשות וצחוק.

הפעילות קידמה את הצורך לספק גישת "יכולים לעשות" ללקוחות ולהבהיר ולאשר דרך קבע כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם. כל האירוע ייצג את מה ניתן להשיג על ידי עבודה משותפת למען מטרה אחת אחידה, כשהמשתתפים ניצבו לתמונה קבוצתית עם הגשר המעגלי המפואר.

כל סיפורי הלקוחות