תקשורת עסקית מתבצעת במגוון אמצעים החל ממצגות וכלה בדוא"ל ובהודעות. אופן התקשורת חייב להיות מתאים לאמצעי. תקשורת היא תהליך דו-כיווני. הקשבה אקטיבית ואמפתית היא קריטית לתקשורת כדיבור או העברת מסר. בדרך זו הבנת נקודות המבט של אנשים אחרים היא המפתח לשיפור איכות היחסים.
תקשרו בצורה ברורה ותמציתית באופן המתאים לקהל שלכם. המסר שלכם צריך לזרום והטון הכולל צריך להיות עקבי ורלוונטי לנושא. ודאו כי המסר שלכם מעביר תמונה קונקרטית של מה שאתם מנסים להעביר, וכי הוא אינו מכיל שום דבר שעלול לבלבל את המאזין. המסר שלכם צריך להיות מקיף ומלא, מיידע את הקהל שלכם באופן מלא, ומאפשר לו לבצע פעולות רלוונטיות כשניתן.
טון ושפת הגוף גם הם חשובים לתקשורת יעילה. היו מודעים ליציבה ולגוון הקול. שימו לב לאופן שבו אתם מציבים שאלות, והבטיחו שהן מועברות באופן חיובי, בונה אמון ומעודד דיון.
צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?