איך מפתחים קישורים חברתיים, שיתופי פעולה, יכולות אסטרטגיות ועבודת צוות וכל זאת בתקציב שמיועד לכיף והנאה?
בית הספר העולמי של חברת השליחות המובילה בעולם DHL – CIS (certified international specialist) אשר נמצא בגרמניה יוצר מספר רב של מערכי לימוד והדרכות לטובת העובדים אשר מועברים ישירות אל אנשי ההדרכה בכלל סניפי החברה בכל העולם, כתוצאה מכך כל עובד DHL משליח ועד מנכ"ל מחויב לעבור את אותם התכנים המותאמים עבורו.
הבריף
ליהי, מנהלת ההדרכה בחברת DHL ישראל, פנתה אלינו על מנת להוציא לפועל יום שיותאם לצוות ההנהלה הבכירה של החברה בארץ. הצגנו לליהי אפשרות לשלב פעילות חוויתית וקידום מטרות החברה בארץ ובחו"ל באמצעות המוצר אותו גם DHL מקדמת בעולם, מירוץ הפורמולה 1.
הפיצוח
כלל צוות ההנהלה הגיע יחד אל השטח הפסטורלי של יער "בן שמן" והבין מהר מאד כי לא הגיעו לפיקניק ביער אלא לפעילות מאתגרת ומרתקת מסלול מרוצים ה"גרנד פרי" והכל בפעילות שמתחברת לחסות המרכזית ומוכרת למנהלי החברה מירוץ הפורמולה 1.
בהגיעם לשטח חיכו למשתתפים חולצות באפים בירות קרות ממותגות לוגו לקוח ביפריסת בוקר קלה וחשוב מכל את ערכת הפעילות – משטחי קרטון גדולים ושטוחים, ארגז הכלים ותוכניות. כל זה על מנת לבנות את מכונית המרוץ החזקה והיפה ביותר אשר תנצח במרוץ הגדול.
לאחר הסבר קל מהמנחה יצאו הצוותים לשלב התכנון והבנייה לאחר עבודה של כשעתיים קיבלו הצוותים מדבקות מיתוג של Formula 1 וצבעי DHL
לבסוף נעמדו הצוותים מול נערת הדגלים על קו הזינוק למירוץ המותח והמרגש.
לאחר המקצים וסיבוב גמר מותח הוכרז הצוות המנצח בפתיחת שמפניה וחלוקת מדליות.
התוצאה
עובדי החברה יצאו מהפעילות שמחים ומאושרים עם רצון להמשיך ביום פורה עשייה ומחשבה על שיתוף הפעולה ביניהם. מנכ"ל החברה אמר בטקס המנצחים כי שמח לראות כיצד עבדו בשיתוף פעולה וכמה שהאתגרים שנאלצו להתמודד איתם היום משקפים את האתגרים אותם הם מתמודדים בכל יום.
סמנכ"ל השיווק של DHL, יונתן איבגי אמר: "בדיוק ככה משיקים תוכניות עבודה. מנהלים מוכשרים שהם חברים טובים, מתחרים, לומדים ובעיקר נהנים!"