competitive advantage

יתרון תחרותי

מקמו את החברה שלכם בעמדה עסקית מועדפת.

לקוחות לא צריכים את הבחירה המושלמת, הם צריכים אחת קלה. הלקוחות מתאימים את את הערך שמציע המוצר או השירות לצרכיהם. המטרה הסופית היא כמובן לגרום ללקוחות לחזור על הרכישה שלהם. כדי להשיג יתרון תחרותי חברות נוטות להדוף את התחרות על ידי פיתוח מתמיד של ייחודיות. עם זאת, הלקוחות בדרך כלל ירכשו על סמך תחושת בטן, ורק בגלל שזה מרגיש להם כמו הדבר הנכון. אנשים בדרך כלל חושקים במה שקל להם, כגון בחירת מוצר מוביל בשוק. ועם היתרון התחרותי, החברות לא מעוניינות לסכן את הנוחות וההיכרות.

אז איך ניתן להשיג יתרון תחרותי? ראשית, אם אתה הראשון שמגיע למספר אחד. שנית, מחיר אגרסיבי מוקדם על מנת לזכות בנתח שוק נותן לחברה עלויות נמוכות יותר, נתח שוק גבוה יותר, ורווחיות גבוהה יותר. ליתרון מוקדם בנתח שוק יש חשיבות רבה. הצעת מוצרים או שירותים ללא תשלום יכולה להיות טקטיקה חכמה ליצירת הרגלי לקוחות. חברות צריכות לשמור על המוצר שלהם מעודכן, אבל השינויים צריכים להיות מוצגים בצורה כזו שגרסה חדשה של השירות או המוצר שומרת על היתרון התחרותי של הישן. בחנו את העסק כדי לפתח את התהליכים והאנשים הפונים כלפי חוץ ומשפיעים על חוויית הלקוח. לחלופין, לימדו את חוויית הלקוחות - רצונותיהם והצרכים שלהם, ולאחר מכן הארגון יוכל לספק תהליכים העונים על הצרכים של הלקוחות ובכך לספק יתרון תחרותי ניכר לאורך זמן. הלקוחות הכי מאושרים כאשר כל התהליכים העסקיים מותאמים כדי לענות על הצרכים שלהם.

צפו בתכניות גיבוש הצוות הבאות של Catalyst אשר מתמקדות באלמנטים של יתרון תחרותי.

צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?

צרו קשר

סיפורי מקרה דומים