The infinite loop

היכנסו אל עולם חדש של גיבוש צוות עם מציאות וירטואלית

פורסם ב-14 באפר׳ 2019 על ידי Jonathan Hazley

גיבוש צוות היה תמיד חלק הכרחי ביצירת סביבת עבודה חיובית. יש לו הרבה יתרונות החל מעידוד הצוות לעבוד היטב יחד ועד ללמידה והבנת נקודות החוזק והחולשות האחד של השני על מנת להבטיח שכולם נתמכים במקום העבודה. ניתן להשתמש בגיבוש צוות כדי לקדם את התקשורת, לשפר את ניהול הזמן ולחזק את הקשרים בין יחידים כאשר הם מתחרים אחד נגד השני או משתפים פעולה כדי לנצח קבוצות מקבילות.

networking team building

למה גיבוש צוות?

גיבוש צוות מעודד את העובדים להשתתפות ויכול לסייע לחדשים לשבור את המחסומים, בסביבה רגועה יותר ליצירת קשרים חברתיים.

עם זאת, כאשר אתם מנסים לעודד חבר צוות פחות נלהב לקחת חלק בחווית גיבוש צוות, תגלו לעתים קרובות שהם מתמקדים בהיבטים השליליים, כגון בזבוז זמן של יום עבודה עמוס או חוסר נכונות להיות מעורב בפעילויות חברתיות.

מאחר שגיבוש צוות היא שיטה מצוינת של בניית תקשורת טובה יותר בתוך הצוות שלכם, יהיה רעיון טוב לשוחח עם הצוות שלכם לפני ארגון אירוע גיבוש הצוות עצמו. שאלו על התאריך המועדף או משך זמן האירוע ודונו אם צריך להקדיש זמן שאנשים יתעדכנו קודם בנושאי העבודה.

לחלופין, אם התאריך והשעה קבועים בגלל גורמים חיצוניים, נסו לגרום לצוות שלכם להיות מעורב בדרכים אחרות. לדוגמה, אתם יכולים לשלוח לכולם רעיונות לאירוע או דוגמאות לגיבוש צוות ולבצע הצבעה של הצוותים במה הם היו הכי רוצים להשתתף.

תקשורת טובה מתחילה בין ההנהלה והצוות שלהם. ברגע שהיא נוצרה, תהיה לכם יותר תמיכה לארגן אירוע גיבוש צוות עם כולם.

Flat out F1

הפכו את גיבוש הצוות למרגש

במקום ליפול עם פעילויות גיבוש צוות מסורתית, האירוע שלכם צריך ליצור התרגשות. באופן אידיאלי, זה צריך להיות משהו חדש או שונה - וגם עם רוח תחרותית שתמיד חשובה!

גיבוש צוות חדשני הופך את זה לאפשרי. יש לכם הזדמנויות לבנות מכוניות מרוץ כולל מכונית מרוץ F1 וסירת רגטה, ללמד את כל הצוות שלכם לנגן מוזיקה בתזמורת יחד או אפילו לנצח את שעון העצר בבריחה ממגוון מצבים מסובכים, גיבוש הצוות של היום הוא בלתי מוגבל.

גיבוש צוות צריך להיות מרגש! כאשר אתם מדברים על גיבוש צוות עם הצוות שלכם, אתם אמורים ל לקבל בחזרה קולות צהלה והבעת עניין, התרגשות וציפייה. אם אתם מוצאים את עצמכם מקבלים מקהלת גניחות או אנחות, ייתכן שיהיה עליכם לשפר את הגישה שלכם לגיבוש צוות, ובמידת האפשר, לערב את כל הצוות בעבודה. בדרך זו, כולם מרגישים שדעתם נחשבת, גם אם מדובר רק בהצבעה מהירה ופשוטה על הפעילות.

red alert

טכנולוגיה בגיבוש צוות

גיבוש הצוות של היום מספק הזדמנויות לפעילויות גיבוש הצוות טכנולוגיות המשלבות גאדג'טים וגיזמואים מלהיבים, ומשלב בפעילויות גיבוש צוות שהיו על טהרת אתגרים פיזיים או מנטליים, גישה דיגיטלית לחלוטין.

אירוע הצוות השיתופי שלנו, Red Alert, הוא דוגמה מצוינת לגישה של חוויית גיבוש הצוות משולבת טכנולוגיה. כל צוות מקבל ארגז המכיל שש חידות טכנולוגיות מאתגרות שהצוותים חייבים לפתור כדי לעצור וירוס מחשב הרסני ולנקות את המערכת. כל ארגז בחדר חייב להיפתר כדי להשלים את המשימה, ואז הצוותים חייבים לפנות אחד לשני ולשתף פעולה כדי להביא את הנגיף להסגר.

המשחק מעודד פיתוח מיומנויות בכללן חשיבה אסטרטגית, ניהול זמן וחדשנות/ עם זאת, הצוות ישכח במהירות את הכישורים שלמטרתם הם הגיעו, כי יהיה שקוע כולו בכיף של פתרון החידות הטכנולוגיות.

The infinite loop

הצעד הבא בגיבוש צוות

אנו מזמינים אתכם לנסות את העתיד של גיבוש הצוות - מציאות מדומה.

גיבוש צוות עם מציאות ווירטואלית מספק הזדמנות לעובדים להיכנס לעולם חדש, עולם דיגיטלי, שבו הכללים של העולם האמיתי אינם חלים עוד. פותחו משחקי מציאות וירטואלית המאפשרים לך לעוף, לצייר בתלת מימד, לעמוד בקצה העולם או אפילו להעביר אותך אל העתיד - הפוטנציאל הוא באמת בלתי מוגבל.

מציאות וירטואלית היא הפיתוח הבא בגיבוש צוות, והצוות שלך יהיה, ללא ספק, נרגש ביותר להתנסות באירועי גיבוש הצוות יוצאי הדופן שלנו.

The infinite loop

The Infinite Loop – גיבוש צוות עם מציאות מדומה

The Infinite Loop היא המותג החדש שלנו של אירוע גיבוש צוות עם מציאות מדומה והוא דרך נהדרת לעודד מיומנויות הן אישיות והן צוותיות במספר תחומים, כולל רישות, שיתוף פעולה, ניהול סכסוכים, חשיבה אסטרטגית, מעורבות וניהול זמן.

הצוות מחולק לצוותים של האקרים בכובעים לבנים שהוטלה עליהם משימה סודית ביותר, הכוללת קפיצה בין העולם האמיתי לעולם הווירטואלי, כדי להציל אדם שמצא את עצמו לכוד בתוך VR.

הצוותים מקבלים זוג משקפי VR יחיד בו חבר צוות אחד בכל פעם יכול להשתמש כדי "לבקר" את העולם הווירטואלי. כאן, הם צריכים לתאר את הסביבה שלהם עבור חברי צוות אחרים כדי לנסות כמיטב יכולתם לפתור את החידות בעולם האמיתי, לפתוח את סדרת הדלתות ולשחרר את השחקן הלכוד מהכלא הווירטואלי שלו.

הקבוצות צריכות להתחרות זו בזו, והן יוכלו לראות את ההתקדמות שלהן בהשוואה לצוותים המתחרים על המסך הראשי.

The infinite loop

מזמינים את אירוע גיבוש הצוות הבא שלכם

אם הצוות שלכם לא חווה עדיין מעולם VR לפני כן, או אם הייתם רוצים לעודד התרגשות וציפייה ליום גיבוש הצוות, זה האירוע שאותו אתם צריכים להזמין!

בעוד המציאות הווירטואלית הופכת בהדרגה יותר ויותר ידידותית לצרכן, יש כאלה שנרתעים ממחירים גבוהים והצורך במערכות VR רבות עם ציוד מקצועי. אירוע גיבוש הצוות VR שלנו מאפשר לצוות שלכם להשתמש בכלים טכנולוגיים נהדרים בעת השגת מיומנויות יקרות ערך ועידוד התפתחות אישית חשובה.

אם אתם מעוניינים בהזמנת צוות יום גיבוש צוות VR או רוצים לדעת יותר על אירועים מוכווני הטכנולוגיה אחרים שלנו, צרו קשר עם צוות המכירות שלנו באמצעות דף יצירת קשר שלנו.

Jonathan Hazley

מנהל כללי בחברת Team Challenge

בעל תשוקה ליצירה, עיצוב ומסירת תכניות גיבוש צוות ייחודיות לפיתוח צוותים עבור עסקים ברחבי בריטניה.

כל הכתבות

קריאה מומלצת