engagement

כיצד משפיע גיבוש צוות בנושא מנהיגות על מורל העובדים

פורסם ב-10 בפבר׳ 2020 על ידי Jonathan Hazley

כמנהל, יתכן שיצא לך, בשלב זה או אחר, לזהות במקום עבודתך ירידה במורל וברמת הפריון, דבר המשפיע לרעה על העסק שלך. כישורי מנהיגות טובים הם פונקציית ניהול חשובה המסייעת למקסם את היעילות ולהשיג את היעדים העסקיים.

מורל העובדים יכול להשפיע באופן משמעותי על התפוקה העסקית שלך ועל איכות העבודה, מה שיצריך את טיפול המנהלים. פעילויות גיבוש צוות יכולות להיות הדרך המושלמת להגדיל את המורל במקום העבודה, במיוחד עם תרגילים מבוססי מנהיגות. אנו בודקים כיצד מורל העובדים יכול להשפיע על העסק שלך ועל פעילויות מסוימות שעשויות להועיל לכוח העבודה שלך.

למה מנהיגות חשובה בעסקים

כשיש מובילים במקום העבודה שלך זה בדרך כלל אומר ששאר האלמנטים בעסק לא נשארים רדומים. מנהיגות יכולה לעזור להגדיל את הפרודוקטיביות בסביבת העבודה שלך ולהשיג את היעדים העסקיים שנקבעו, וכאשר היא אינה קיימת זה יפגע בעסק בטווח הארוך. תקשורת עם העובדים והנעתם חשובה כמוביל כדי לוודא שמסירותם עקבית בכדי להשיג יעדים ארגוניים.

תוכל ליצור תכונות מנהיגות במקום העבודה שלך תוך שימוש במגוון סגנונות ודרכים יעילות. עסקים רבים מדרגים את כישורי המנהיגות של כל מנהל בהתבסס על רמות הקפדה והגינות, אך שיטה זו לא מודדת מי מהמנהלים יעיל יותר מהאחר. במקום, דרג איזה מהם מעורר יותר את הצוות שלך ע"י בדיקת רמת ההצלחה של כל המנהלים עם סיום כל יעד.

Escape the mob collaborative team building

האם מורל עובדים נמוך יכול להשפיע על העסק שלך?

המורל במקום העבודה הוא הרגשות, היחס, הסיפוק וההשקפה הכללית של העובדים במהלך הזמן שהם מבלים בסביבת עבודה. הוא חיוני לתרבות הארגונית, שכן גישה חיובית וקולקטיבית תיצור סביבת עבודה טובה יותר הן למנהיגים והן לעובדים.

לא ניתן לזלזל במורל העובדים שכן יש לו השפעה ניכרת הן על העובדים והן על העסק שלך. ההשפעה הישירה של המורל משפיעה על רווחת העובד, יעילותו ואיכות העבודה המיוצרת. ככל שיש לעובדים שלך מורל גבוה יותר, כך הם מבצעים משימות ביעילות רבה יותר, דבר המאפשר להם לספק תוצאות טובות יותר בביטחון. עובד עם מורל גבוה יותר גם יגלה נאמנות גדולה יותר לחברה.

אם אתם רוצים לשפר את המנהיגות במקום העבודה שלכם, אז מקום טוב להתחיל בו הוא פעילויות גיבוש צוות עם העובדים שלכם.Knowing me Knowing You

כיצד גיבוש צוות יכול להעלות את מורל העובדים?

גיבוש צוות הפך ליותר ויותר נפוץ בעשור האחרון, והוא מחבר בין אנשים על ידי עידוד שיתוף פעולה ועבודת צוות. תרגילים אלה מאפשרים לאנשים לזרוח באור אחר תוך שהם נהנים מאווירה מהנה ומבדרת. אירועי גיבוש צוות משיגים תוצאות ובונים מיומנויות חשובות לעובדים שלך, כמו תקשורת, פתרון בעיות ופתרון קונפליקטים.

העברת תרגילי גיבוש צוות לעסק שלך תראה עלייה מתמדת במורל העובדים. כאמור, תרגילים אלה מפגישים עובדים; ישנם אנשים שאולי לא היו להם הזדמנויות יעילות להכיר אחרים לפני כן, ואירועי גיבוש צוות מאפשרים הכרויות וכן עידוד העובדים לעבוד כצוות ולהבין אחד את השני טוב יותר ברמה האישית. בניית מערכות יחסים כשלעצמה תשפר את רווחת העובדים שלכם ותיצור עבורם סביבה כיפית. בנוסף, היא מאפשרת לעובדים להקל על הלחץ מפרויקטים מתמשכים, שעלולים להיות גורם להורדת המורל במקום העבודה, ולנקות את הראש.

Escape the Maze collaborative team building

המשיכו לקרוא כדי לראות מספר פעילויות גיבוש צוות בנושא מנהיגות אותן אתם יכולים לארגן כדי להגדיל את מורל העובדים:

סוגי פעילויות גיבוש צוות בנושא מנהיגות

אנו מציעים מגוון משחקי משרדים ושוברי קרח כדי להקל על המתח בין מנהלים לעובדים. Knowing Me Knowing You הוא משחקים שוברי קרח קלילים, הנמשכים עד שעה ומעודדים את חברי הצוות לנטוורקינג ולבניית מערכות יחסים על ידי מציאת בסיס משותף בין יחידים.

כדי לבנות ולשפר את כישורי המנהיגות, משחקי גיבוש הצוות שלנו Escape the Maze ו- Beat the Box מעלים את גיבוש הצוות בנושאי המנהיגות רמה אחת למעלה.

Escape the Maze מנווט את הצוותים בעולם האמיתי כדי לברוח ממבוך וירטואלי שמוצג במכשיר הטאבלט שלהם. עבודת צוות ותקשורת הם המפתח, אך ללא מנהיג נלהב וכריזמטי, הצוותים עשויים למצוא את עצמם מסתובבים לכיוונים לא נכונים ולוקחים קיצורי דרך שיכולים להוביל לתוצאות שליליות עבורם...

Beat the Box הוא אירוע גיבוש צוות נוסף בנושא שיתוף פעולה בו הצוותים עובדים באופן עצמאי וביחד כדי להגיע לתוך תיבת מתכת נעולה ומסקרנת. על הצוותים לעבוד נגד השעון ולשתף ביעילות מידע תוך קבלת אחריות פרטנית ובחינת פתרון סכסוכים יעיל.

מחפשים פעילויות גיבוש צוות לעובדים שלכם שיעניקו ויבנו להם כישורי מנהיגות? כאן, ב-Catalyst גיבוש צוות, יש לנו שפע של פעילויות ומשחקי גיבוש צוות שונים שאפשר לבדוק - החל מפתרון בעיות תחת לחץ ועד שיפור תרבות שיתוף הפעולה.

בדקו כאן את פעילויות גיבוש הצוות הזמינות שלנו או צרו קשר עם הצוות הידידותי שלנו שישמח לעזור לכם לארגן את אירוע גיבוש הצוות המושלם לצוות שלכם.

Jonathan Hazley

מנהל כללי בחברת Team Challenge

בעל תשוקה ליצירה, עיצוב ומסירת תכניות גיבוש צוות ייחודיות לפיתוח צוותים עבור עסקים ברחבי בריטניה.

כל הכתבות

קריאה מומלצת