הפכו את מסיבת סוף השנה שלכם להצלחה

פורסם ב-15 באוק׳ 2022 על ידי Esther Daniel

מסיבות סוף השנה צריכות להיות תקופה מצוינת של כיף וחגיגות לכל הצוות. הן יכולות, עם זאת, להעלות את עומס השיקולים של אנשי משאבי האנוש. יותר מ- 78% מבעלי העסקים מעידים שנתקלו בבעיות הנובעות מהמפגשים החגיגיים והמסיבות. נקיטת צעדים זהירים כדי למנוע בעיות היא חובה. צריך להיות מודעים למגוון של העובדים והניסיון לאזן בין לשתף את כולם, לבין האבטחה לאנשים שההשתתפות אינה חובה הוא חבל דק שעליו צריך להלך. זכרו, לא כולם אוהבים מסיבות ולא כולם חוגגים את סוף השנה האזרחית!

בהירות סביב התנהגות וקוד הלבוש

חשוב לתת הנחיות ברורות על התנהגות נאותה וקוד הלבוש. שוב, כדי להבטיח את האיזון בין להיות משטרת הכיף לבין הפיכת הסביבה למתאימה, בטוחה וכוללת את כולם. אם תספקו משקאות אלכוהוליים, חישבו על ההשלכות, השיגו צוות בר ערני למקרה שעובד משתכר וכזה שלא ימשיך לספק לו שתייה חינם כל הלילה. זכרו, זוהי מסיבת חברה ולא פאב! וזכרו שיהיו עובדים שאינם צורכים אלכוהול מסיבות אישיות או דתיות. שקלו להוסיף פעילות משמעותית שבונה את האירוע ויש לה בונוס נוסף של הבאת תשומת הלב להתנהגות הולמת למשתתפים באופן טבעי ופחות סמכותי.

נטוורקינג ובניית מערכות יחסים

עם הגידול בצוותים מרוחקים ועבודה מהבית, עבור עסקים מסוימים, מסיבת סוף שנה היא הזדמנות נדירה במהלך השנה למפגש פנים אל פנים בין האנשים. חפשו דרכים לבנות קשרים ולחזק את הקשרים הקיימים. מסיבה בלתי נשכחת של סוף השנה יכולה להיות חיונית בשמירה על אנשי מפתח בצוות. זוהי גם הזדמנות אידיאלית לחזק ערכי מפתח או להאיץ את הנטוורקינג על ידי שילוב פעילות גיבוש צוות מכווננת אסטרטגית.

תוצאות, מסגרת זמן ומיקום

בחירת הפעילות הנכונה הנסמכת על חשיבה מראש על התוצאות הרצויות, היא חיונית למעורבות מלאה ולתוצאה חיובית. בין אם אתם מחפשים רעיון למסיבת סוף שנה כדי לשבור את הקרח, לעורר שיחה או להצית את החגיגה, יש הרבה אפשרויות זמינות. אם אתם עובדים באופן עקבי עם ספק גיבוש צוות, הוא יכיר את הקבוצה שלכם ויבין את החזון הכללי והתרבות של החברה שלכם וזה יהפוך את התהליך להרבה יותר קל. גם הגדרת המיקום, המספר והנתונים הדמוגרפיים של המשתתפים חשובה. חברות רבות בוחרות לצאת החוצה לאוויר הצח עם נושא חגיגי של חיפוש המטמון עם GPS כמו Go Team. יישום טאבלט למשחק צוותים בתוך מבנה מבוסס חידונים כמו Push It! ו- Quickfire מתבל את המסיבה ומקשר בין אנשים ביצירת נטוורקינג, צחוק והערכת מיומנויות שונות של האחר במהירות וללא מאמץ. בין אם בפנים או בחוץ, תכניות אלה מבוססות יישומים מרתקות מאוד ומגשרות על פער הדורות ויכולות להיות מותאמות בקלות לכל אירוע וגם לחזק את ערכי החברה על הדרך.

לתת בחזרה

ובהתחשב ברוח החג האמיתית יש מגמה הולכת וגוברת כלפי פעילויות צוותיות הקשורות באחריות חברתית CSR וצדקה שבהן עמיתים לעבודה יכולים להשיג השפעה ישירה על הקהילה המקומית שלהם "ולתת בחזרה" לקבוצות אחרות חלשות יותר. מחקרים מראים שהעובדים מעריכים את סוגי היוזמות הללו והם מוכנים להתערב יותר בפעילות של גיבוש צוות שבסופו של דבר נותנת מטרה ראויה. ישנן תוכניות רבות לבחירה, כולל בניית אופניים וצעצועים לילדים מעוטי יכולת, או מגרשי מיני גולף עשויים מאריזות מזון, אשר בסופו של דבר יועברו לצדקה מקומית, תוכניות נטיעת עצים וכדומה. Catalyst Global שיתפה פעולה עם יוזמת הנתינה הגלובלית B1G1 ביצירת Go Give. משחק מהנה ומרשים מאוד, המבוסס על אפליקציה, שבו נקודות הופכות לכוח להשפיע על מטרות ראויות שנבחרו בקפידה ברחבי העולם. זאת מסיבה בלתי נשכחת!


Esther Daniel

מנהלת תחום אסטרטגית מעורבות שותפים ב- Catalyst Global

הבטחת יעילות ארגונית באמצעות אסטרטגיות למעורבות שותפים ברשת.

כל הכתבות

קריאה מומלצת