שילוב שני תכנים מנצחים במהלך ארוע חברה של 1000 איש בפארק אריאל שרון.

פורסם בתאריך 17 ביולי 2019

הבריף

דינה לקוחה וותיקה שלנו אוהבת להפתיע את העובדים שלה עם חוויות חדשות כל שנה.

"אנחנו רוצים להציע מספר פעילויות שאליהן יירשמו העובדים טרם הארוע, בארוע עצמו כל משתתף ייקח חלק בפעילות אותה בחר"

הפיצוח

האתגר שלנו היה להתאים שני תכנים שיכולים להפעיל כמות גדולה של משתתפים בו זמנית בכל פעילות.

חוויה ראשונה - Escape park : הפכנו את הפארק לחוויית בריחה מאתגרת וחכמה!

‏חוויה שנייה – Flat Out Formula 1 : הצוותים מתכננים, בונים, מעצבים ומתחרים במכונית פורמולה בגודל אמיתי!

מתחם הפארק עוצב באווירת פסטיבל על ידי גלזר הפקות עמם אנו עובדים בשיתוף פעולה ארוך. לאחר קבלת הפנים מנחי Challenge הזמינו את המשתתפים לפעילויות השונות, כאשר כל פעילות לוותה עי מפיקת תוכן מנחה ואנשי צוות של challenge , בנוסף לאווירה מעוצבת ומיקום שונה בפארק.

משתתפי חוויית הבריחה קיבלו מזוודות עם רמזים, סיפור מסגרת מרתק שחיבר את הפארק לערכים ומטרות של חברת אלטשולר שחם, מכאן יצאו למשחק שכלל לוקיישנים מיוחדים בפארק, שחקן מחופש לגנן ובידיו מידע קריטי לפיצוח התעלומה, חידות, גאדג'טים וזמן יקר שאוזל עד לנקודה האחרונה ופיצוח התעלומה!

משתתפי הפורמולה הגיעו למתחם הדשא הגדול בו המתינו להם עמדות עבודה ממותגות, גזיבו מירוצים גדול עם אביזרים, מוזיקה קצבית ומנחה שהכניס את כולם לאווירת המשחק.

במשך שעתיים הצוותים תכננו, עיצבו, הרכיבו ומיתגו את רכבי הפורמולה 1.

בתום זמן הפעילויות נתבקשו כל עובדי החברה להגיע אל מתחם הדשא כדי לצפות ולעודד את מירוץ מכוניות הפורמולה המרשים. אנרגיות גבוהות ומתח גדול נרשמו במהלך המירוץ שבסופו היה צוות אחד שהוכרז כמנצח הגדול!

רגע לפני שעלה הזמר עברי לידר להופעה, מנחה Challenge הזמין לבמה את הצוות המנצח של אתגר הבריחה יחד עם מנצחי הפורמולה לחלוקת מדליות ופרסים.

altshuler flat out formula one ariel sharon park

התוצאה

זוהי דוגמא מצוינת לשילוב נכון של שני תכנים מאתגרים ומגבשים שהפכו "עוד ארוע" לארוע חברה משמעותי בעל ערך.

כל סיפורי הלקוחות