peak performance planning

תכנון גמיש ל-Peak Performance

פורסם ב-6 בפבר׳ 2017 על ידי Guy Baker

Peak Performance, כלי הלמידה החווייתית החדשני והחדש ביותר של Catalyst Global, משתמש בסימולצית משלחת טיפוס לאוורסט כדי ללמד צוותים איך לבנות תוכניות שיכולות להיות מותאמות לעבודה ביעילות במצבים משתנים.

תכנון עבור הבלתי-צפוי

בעוד סביבות ארגוניות וטרקים בהרים אולי נראים עולמות שונים לחלוטין זה מזה, רוב הדרכים בהן הצוותים עובדים יחד כדי להצליח בשני ההקשרים זהות. בטיפוס הרים, חלקים רבים של התכנית הם קבועים, בעוד חלקים מסוימים חייבים להישמר גמישים. תנאי מזג האוויר ממהרים להשתנות. לקוחות אשר נראה כי בעלי רמות גבוהות של ניסיון וכושר, יכולים להיכשל בגובה. על ידי חזרות נרחבות של תרחישי "מה אם" הרבה לפני שהם מגיעים אל ההר, צוותי טיפוס יכולים להכין את עצמם לבלתי צפוי. "יצאנו לאותו הר עם תכנית גדולה, תכנית אלגנטית," דוד פינלי ברשרס, מטפס הרים אמריקאי, צוטט במנהיגות: שיעורי מנהיגות מניצולים, 2006. "תכנית טובה גורמת לך להיות זריז, לא תקוע. שלנו נתנו לנו אפשרויות ... מרחב תמרון. " כך גם, בעסקים, הכרחי להיות גמישים כדי לכייל את הפרויקט לאורך הדרך ולכוונן את הכללים והדרישות. אם הצוותים מתבצרים מדי בתוכנית הם הופכים את עצמם לפגיעים בצורה שלא יהיו מסוגלים להגיב ביעילות לשינויים בסביבה העסקית. לצפות מגוון של תרחישים שונים מאפשר לצוותים להסתגל לנסיבות המשתנות באופן מתחשב ומיומן, המאפשר להם להבין מה מפריע או מה צריך לארגן כדי לפשט את תהליך פתרון הבעיות ולהפוך את ההתקדמות לנראית לעין.

גישה מאוזנת לתכנון

בעסקים, כמו בטיפוס, הכרחי לזהות את השלבים הדרושים כדי להתקדם. פירוט הפעולות מבוססות זמן והניתנות למדידה ואבני הדרך הוא מפתח להצלחה בכל פרויקט, אבל התעקשות על פרט קטן גם יכולה להפריע לפעולה נדרשת לנוכח בעיות בלתי צפויות, תשלום במורל הצוות, ובסופו של דבר להעמיד את ההתקדמות לעבר המטרה המשותפת בסכנה. בהכנה לטיפוס על האוורסט, התכנון וההכשרה לוקחים חודשים, לפעמים שנים: האנשים הנכונים עם הידע והכישורים הנדרשים חייבים להיבחר, המטפסים חייבים להתכונן פיזית, יש להשלים תכנון פיננסי, צריך להשיג ולהוביל ציוד נדרש, ויש לתכנן בפועל תוכניות ומסלולים המבוססים על מחקר מקיף. ואז, שינוי תנאי מזג האוויר על ההר, פציעות, ציוד שהולך לאיבוד או נשבר, בין אתגרים אחרים, יכולים להסיט מסלול של טרק מהפסים. הצוות חייב להתאסף ולטפל באתגרים אלה, לתקשר בצורה יעילה, להשאר רגוע וחיובי, ולפתור בעיות כדי לשנות את התוכנית המקורית כדי להגיב טוב יותר לגורמים שהשתנו. "היינו צריכים לטפס על לוח הזמנים של ההר, לא שלנו," אמר ברשרס בסביבה עסקית, זה נדיר שתנאים משתנים עד כדי כך שחיי אדם נמצאים בסכנה, אבל הם לא פחות מאיימים על ההצלחה האולטימטיבית של המטרה הכללית של הצוות. בדרך מהנה ובאופן שיתופי, Peak Performance מעמיד את המשתתפים במצב המחייב את הצוותים לתכנן ולתקשר באופן מיומן תוך דרישת גמישות לתכנית דרך הבנה והתחשבות במספר עצום של שינויי מצב אשר עלולים לגרום למכשולים אפשריים לתכנית. זה משאיר את המשתתפים עם מודעות לחשיבותו של תכנון גמיש להצלחה.

Guy Baker

מייסד מנהל Catalyst Global

גיא חזה את היצירה והפיתוח של מושגי גיבוש צוות ואז התגייס כדי לשכנע את העולם ביתרונות שלהם.

כל הכתבות

קריאה מומלצת