ארוחת ערב, הזמן המושלם לגיבוש צוות

פורסם ב-28 באוק׳ 2023 על ידי Johnny Machiels

מה זה יהיה? משחק באוריינטציית GPS בעיר? מחנה ספורט רב צוותי? או רק משחקים על החוף? זה הזמן ליום גיבוש צוות שנתי. אתם צריכים לבחור פעילות ממגוון רחב של אפשרויות, מה מתאים ביותר לעובדיכם, ממה ייהנו כולם, נסו אירוע ארוחת ערב! אחרי הכל, אירועי ארוחות ערב הם תמיד פופולריים, יש לכם הכל ואת כולם תחת קורת גג אחת, לכולם יש זמן לדבר ולהתחבר. ולמען האמת, כולם צריכים לאכול בכל מקרה. אבל ארוחת ערב חגיגית מספקת הרבה יותר מאשר להשביע את התיאבון.

הסיום המושלם

אחרי יום עמוס מלא של פגישות ופרויקטים, אין דבר טוב יותר מלהירגע ולתת למחשבותיכם לנוח. לעשות את זה משאיר אתכם גמרי טעונים ומוכנים לצלול ליום עבודה חדש למחרת בבוקר. ואירוע ארוחת ערב אידיאלי בשביל לעזור לכם להירגע ולהטען. לא רק שכולם נהנים מארוחה טובה, אלא גם מכניסים אלמנט של כיף לכל הסיפור. משחק מסתורין הרצח שלנו, הדומה למשחק המפורסם בעולם Cluedo, הופך את אירוע ארוחת הערב שלכם לפעילות גיבוש צוות המושלמת.

ערב נהדר לכולם

יש אנשים שנהנים לפתור משוואות מתמטיות, אחרים אוהבים לבחון את כישוריהם הארגוניים ואחרים טובים בפתרון תעלומות מסתוריות ... כל המיומנויות האלה נדרשות במהלך אירועי ארוחת ערב מאתגרים שאנו מארגנים עבורכם. תוכלו גם לציין כי אין אתגרים פיזיים: וכל מי שפחות מתלהב מספורט ופעולה עדיין יוכל ליהנות לאורך כל הערב. עם המגוון הרחב של סוגים שונים של משחקים, תמיד יהיה אחד שיתאים בצורה חלקה לתחומי העניין של החברה שלכם ולעובדים שלכם. הקושי היחיד שיהיה לכם הוא למצוא עובד ש לא ייהנה מהפעילות!

מותאם לצרכים ולרצונות שלכם

מספר משחקים שלנו יכולים להיות מותאמים אישית לחלוטין. תסתכל על Push It! זהו משחק שבו המשתתפים שלכם משתמשים באייפד כדי לענות על שאלות ולהשלים משימות שונות. אנו נתאים אותו לחברה שלכם ולעובדים שלכם כדי ליצור ערב של כיף וצחוקים. העובדים שלכם ישאלו איך פרנק שוב עשה טעות בנתונים הרבעוניים, או יפתרו את המסתורין של מי נכנס במכונית במגרש החניה. אתם יכולים אפילו לבחור לקשר את המשחק לפגישה או לפרויקט. רק לבדוק שכולם יוכלו להבין כל נושא שאתם נוגעים בו.

אין לחץ של זמן

שום דבר אינו בלתי צפוי כמו יום עבודה. לעתים קרובות יש פגישות שמתנהלות לאורך זמן. וכמה פעמים אתם מגלים שהפרויקטים שלכם יצטרכו יותר זמן מהמתוכנן במקור? זה אפשרי שביום האירוע של ארוחת הערב שלכם, יש פגישה שמתקיימת עד סוף היום. למרבה המזל, אתם לא צריכים להיות מודאגים לגבי זה בכלל. אם אתם מגיעים באיחור של שעה לאירוע הערב שלכם? הכל מתחיל כשאתם מוכנים. הזמן האבוד מפוצה בקלות עם הזמן הנוסף שנקבע בין המשחקים.

כל אחד רואה צד אחר של האנשים שעמם הוא עובד

לפחות, כך זה עובד לעתים קרובות בזמן שאתם באמת מכירים את העמיתים שלכם מחוץ למקום העבודה. מנהלת משאבי אנוש פתאום הופכת למישהי מקסימה מחוץ לשולחן העבודה שלה ואולי יאן מהכספים מתברר כאלוף במתן תשובות לשאלות מעולם השואו ביז. אירוע ארוחת ערב הוא אידיאלי למטרת הכרות של הקולגות שלכם בצורה אחרת. וזה לא רק טוב לאווירה בעבודה: אתם גם זוכים לכבד אחד את השני. ומי יודע? ידידות אמיתית יכולה להופיע גם בין עמיתים שלא ידעו שום דבר קודם לכן אחד על השני.

Johnny Machiels

מנהל שותף ב- Event Masters

מנהל אירועים עם 18 שנות ניסיון ביצירת אירועים.

כל הכתבות

קריאה מומלצת