the unifying power of music

קרשנדו: אלגנטי, מסוגנן, בזמן ובתקציב

פורסם ב-13 במאי 2018 על ידי Guy Baker

תכנית Crescendo שלנו יכולה להפוך את הצוות שלכם להרכב מוזיקלי המופיע במחרוזת מנגינות בתוך פחות משעה. באמת אפשר לעשות את זה.

בהדרכת שני מורים מומחים, הצוות שלכם מכיר כינורות וויולות, ומלמדים אותו לנגן יצירה ייחודית שהולחנה במיוחד לתכנית גיבוש הצוות הזאת. גם אם הצוות שלכם בכלל לא מכיר כלי נגינה, תוך שעה הם ייצרו יחד (בליווי רקע) מוזיקה יפהפייה. בטוח!

איך עלה לנו הרעיון הזה?

השקנו את פעילות גיבוש הצוות המדהימה הראשונה של המוזיקה הקלאסית, הנקראת Orchestrate, בשנת 2006. מאז לקוחות יוקרתיים רבים אימצו את האתגר. זאת הייתה הצלחה אדירה שלנו בכל רחבי העולם ותמיד הפעילות המועדפת על הלקוחות.
ככל שחלפו השנים, הבנו שיש הרבה אנשים שרוצים לחוות פעילות מוסיקה קלאסית, אבל אין להם זמן ותקציב לכלול את Orchestrate בלוח הזמנים שלהם. מסיבה זו, פיתחנו את Crescendo. Crescendo מציג חלופה ידידותית לתקציב שיכולה בקלות להידחס לתוך לוח הזמנים של כנס לחוץ. והכל מתרחש בחדר אחד, וכך אין צורך באזורים אחרים.
מארק דבנפורט, מנכל Catalyst Global מסביר איך Crescendo נוצר

Catalyst מציעה כעת שני אירועי גיבוש צוות בנושא מוסיקה קלאסית מדהימים עם כלי נגינה איכותיים ותוצאות מובטחות. לחצו כאן כדי לברר פרטים נוספים על פעילויות גיבוש צוות ייחודיות אלה:

Crescendo Orchestrate!

Guy Baker

מייסד מנהל Catalyst Global

גיא חזה את היצירה והפיתוח של מושגי גיבוש צוות ואז התגייס כדי לשכנע את העולם ביתרונות שלהם.

כל הכתבות

קריאה מומלצת