התמקדות בערכים ארגוניים

פורסם בתאריך 24 באפר׳ 2015

המשתתפים של Home Retail Group חייכו וצחקו כאשר יצרו מוזיקה מאיצת-אדרנלין בממריץ הכנסים הייחודי של Catalyst Global, Boom Time. שובר הקרח המדבק הזה הפך את חדר הישיבות של Home Retail לתזמורת צבעונית בקצב מהיר, מרתקת וממריצה את כולם!

הצוות של Home Retail Group השתתף במשחק העסקים האינטראקטיבי של Catalyst Global, Creative Juices. באמצעות מיצים אורגניים, הצוותים העמידו פנים שהם מייצגים חטיבה של חברת מיץ עולמית העומדת בפני בעיות לוגיסטיות, הקמת משלוחים בינלאומיים ותכנון מראש תחת לוחות זמנים צפופים. באמצעות עבודה משותפת ב-Creative Juices כדי לפתור סדרה של בעיות הפצה מורכבות, בין היתר, הצוותים בחנו את ערכי החברה, ניהול פרויקטים, תכנון אסטרטגי, תקשורת ושיתוף פעולה חוצה תפקידים.

הצוותים עסקו בתכנון אסטרטגי, רישות ופתרון בעיות עם חזון ומטרות משותפים ליצירת פירמידה ענקית בפעילות בנייה קבוצתית פופולארית, Flat Out Pyramid

"כארגון אנו נמצאים בשלב של חיפוש הצעד הבא והנעת העסק קדימה וכחלק חשוב מכך הוא להטמיע חשיבה אחרת, ולכן גם שינוי בתרבות, והדרך בה החלטנו לעשות זאת הייתה סביב מערכת ערכים שאנחנו מחפשים ליישם בארגון. אז אלה הן המטרות שלנו. הן בהחלט הושגו על ידי האירועים שהיו לנו בימים האחרונים. הייתה הרבה אנרגיה, הרבה פעילויות שנבנו סביב הערכים שלנו וזה היה אירוע מוצלח ביותר. "

אנתוני סאטקליף, מנכ"ל, מנכ"ל, Home Retail Group באסיה.

כל סיפורי הלקוחות