knowing me knowing you work styles

שוברי קרח וממריצים

פורסם ב-14 בינו׳ 2019 על ידי Mark Davenport

מקבצים אנשים יחד ממשרדים שונים? עורכים כנס עמוס של מספר חברות שונות? כשאנשים נפגשים, קשה לפעמים לעודד אותם להתיידד או ליזום הזדמנויות נטווריקינג (רישות), במיוחד אם הם זרים זה לזה או חברי צוות שאינם עובדים בצמידות. שוברי קרח נותנים למשתתפים היכרות מעודנת יותר אחד עם השני, מבלי לכפות זאת עליהם או להכריח אותם לדבר לפני הקבוצה. נוסף על כך, שימוש במשחקים הממריצים שלנו באמצע כנס ממושך וארוך הוא דרך מצוינת להמריץ מחדש את המשתתפים ולהתרענן אחרי שיושבים זמן רב במקום אחד.

התגברו על משפטי הפתיחה המסורבלים והמחסומים הבין-אישיים בעזרת הצוות הנפלא שלנו שבונה משחקים להמרצה ולשבירת הקרח. זהו התירוץ המושלם לגרום למשתתפים לנוע ולשוחח, כל זה בזמן שיוצאים להפסקה מהנה או כשמתחילים את האירוע העסקי שלכם.

networking

מהם שוברי קרח וממריצים?

הדרך הטובה ביותר להגדיר שובר קרח או ממריץ היא תרגיל נטוורקינג ממושחק וקצר שמעודד אנשים לדבר אחד עם השני או ללמוד אחד על חוזקותיו או חולשותיו האישיות של השני. בחרו מהאפשרויות שלנו: Face to Face, זהו שובר קרח של תקשורת ישירה שדואג לכך שעמיתים ילמדו זה מזה בתחום ההתעניינות המשותף להם, כשהם יוצרים קשר בין-אישי הדוק ולומדים להכיר אחד את השני בצורה רגועה יותר.

ואילו המשחק הממריץ Mexican Railway מעמת את הצוותים אחד מול השני מי יבנה את המסילה שלו ראשון וינצח. זוהי פעילות יותר גופנית מאשר Face to Face והיא משאירה פחות זמן לנטוורקינג, כשבמקומו הוא מתמקד בעבודת צוות יציבה ובדינמיקה קבוצתית משופרת.

energisers and icebreakers

למה להשתמש בשוברי קרח וממריצים?

אפילו האנשים הכי מוחצנים חברתית זקוקים לדרבון כדי להתחיל כשהם בכנס או בפגישת עסקים, במיוחד ליד אנשים שהם אינם מכירים, או קהל רב של משתתפים. דבר זה מתקבל על הדעת, משום שרוב האנשים זקוקים לתירוץ כדי לצאת מהקונכייה שלהם ולהתחיל לשוחח ולהתחבר עם האנשים שסביבם. אכן, ברגע שהמשתתפים מתחילים, הרבה יותר קל לתקשר עם אלה שלידם שמחממים את האווירה בקלות – אבל להתניע אותם הוא החלק היותר טריקי.

שוברי קרח לבניית צוותים מעולים כדרך להוציא אנשים אל מחוץ לאזור הנוחות שלהם בכיף, להגברת מוטיבציה, ולתת לאנשים תירוץ לשוחח ולתת לאנשים הזדמנות להכיר את האנשים שציוותו להם. תרגיל שובר קרח טוב יכול להרגיע מיד חדר שלם ולגרום למשתתפים להרגיש נוח יותר גם עם עצמם וגם לגשת לזרים.

Energisers, כפי שמרמז השם, הם בדיוק זה. מיועדים כדי להמריץ מחדש קהל אנשים שישבו זמן רב בפגישה, ועידה או שיחה, והם עוזרים להיות קבוצה שמרגישה אולי מעט עייפה או מותשת מרוב דיבורים. זוהי דרך נהדרת לנקות את הראש של המשתתפים ולעזור להם להיות מוכנים ופתוחים לקראת אחר הצהריים או המחצית השנייה של הפגישה או הכנס.

גם פעילות שוברי הקרח וגם של הממריצים יכולות להיות דרך נפלאה להניע משתתפים ולהעניק להם השראה לחשוב מחוץ לקופסה, לגלגל רעיונות של חבריהם לצוות לחקור דרכי חשיבה שאולי לא היו חושבים עליהן לבד. פעילות מושלמת לפני סיעור מוחות או לפני דיונים של צוותי חשיבה.ice breakers

למה לשכור את השירות של Catalyst גיבוש צוות כמפעילי שוברי הקרח והממריצים לאירוע שלכם?

כמנהל אירוע, בין אם יש לכם קבוצה של 20 או 2000 משתתפים, ארגון אירוע לגיבוש צוותים עשוי להיות כרוך ביותר מדי עבודה. זה ברור מאליו כשיש דברים אחרים ודחופים יותר לארגן, כמו: אוכל, שתייה ונוחות המשתתפים. פעילויות כמו שוברי קרח וממריצים נופלות בדרך כלל בין הכיסאות.

כשאתם שוכרים את שירות גיבוש הצוות של Catalyst כדי לטפל באירועים או בפעילויות שבין הפגישות, לא זו בלבד שיעמדו לרשותכם מומחים מאומנים לגמרי ובעלי ידע בגיבוש צוותים כדי לדון אתם בצרכים ובדרישות שלכם. ראשי הצוותים שלנו יובילו את המשתתפים שלכם לחוות את החוויה במלואה, ויאפשרו לכם לטפל בפרטים הקטנים ולקחת הפסקות קצרות בעצמכם.

הצוות הידידותי שלנו עושה מעל ומעבר כדי לספק לכם חוויות שוברי קרח וממריצים כיפיות אשר לא רק מועילות למשתתפים אלא גם מעניקות להם רגעים בלתי נשכחים שידברו עליהם גם בכנסים הבאים.

בדקו את מבחר שוברי הקרח והממריצים שלנו

צרו קשר עוד היום לבחור פעילות לאירוע שלכם

בקשו הצעת מחיר

Mark Davenport

מנהל פיתוח עסקי

זיהוי לקוחות פוטנציאליים חדשים וסיוע בצירופם לרשת Catalyst Global

כל הכתבות

קריאה מומלצת