networking

רשת

לכל כנס יש את זמני השקט שלו: צרו מוטיבציה ועניין בקהל שלכם עם מעוררי האנרגיות היצירתיים שלנו

שוברי קרח וממריצים הם אתגרים בלתי פורמליים המשמשים לקבל בברכה או ליצור התחלת שיחה בין המשתתפים בכנסים, הדרכות וימי גיבוש צוות. כל מפגש הדורש מהמשתתפים להירגע בצוותא וכשלמציג יש הזדמנות להשתמש בממריץ. ממריץ שמעוצב היטב ימקד את תשומת הלב ויותר חשוב ביותר את הזיכרון! שיקלו את השימוש בממריץ בתרחישים הבאים:

- המשתתפים מגיעים מרקע מגוון

- חיבור מהיר בין עמיתים לעבודה כדי לפעול למען מטרה משותפת

- בניית מחלקה מחדש

- נושא הדיון אינו מוכר למעורבים

- במהלך היום, כאשר האנרגיה עשויה לצנוח. למשל, אחרי ארוחת צהריים או בשעות אחר הצהריים המאוחרות

אל תיקחו כנתון את תשומת הלב של הקהל שלכם במשך כל האירוע. מחקרים אחרונים טוענים כי תשומת הלב של מנהל יורדת לאחר 52 דקות של פגישה, הם רק אנושיים והריכוז שלהם ימשיך להשתנות ללא תמריצים שישמרו על המיקוד שלהם. כשמדובר בכנסים בקנה מידה גדול, ממריצים צריכים להיחשב ככלי לעורר מעורבות בקהל והחזר על ההשקעה הוא קריטי. איסוף כל המשתתפים במקום אחד הוא תהליך יקר, ולכן חיוני שהקהל נמצא במצב רגשי חיובי לקבלת המסרים המרכזיים. ממריצי הכנס צריכים להוות חלק מאסטרטגיה מכוונת של יצירת נרטיב אינטראקטיבי עם המשתתפים כדי ליצור את התוצאה הרצויה. ניתן להשיג זאת באמצעות התנסות מעשית חווייתית ומהנה ודיאלוג דו כיווני אשר עשוי להיעזר בטכנולוגיה.

צפו כאן במבחר התכניות המבוקשות הקשורות לנושא.
זקוקים לעזרה בהחלטה? מחפשים משהו אחר?

צרו קשר

סיפורי מקרה דומים