Dunnhumby Food Truck Challenge ​

שיתוף פעולה באתגר חדשני ל- Dunnhumby

פורסם בתאריך 1 ביוני 2019

הכנס השנתי מחוץ לאתר החברה של Dunnhumby, נערך בתאריכים 9 - 11 בנובמבר 2018 בקראון פלאז'ה, ג'איפור, הודו. זה היה האירוע היחיד במהלך השנה בו התכנס הצוות כולו. צוות ההנהגה ב- Dunnhumby חיפש רעיון מרגש ובלתי נשכח שיגרום לאנשי הצוות להרגיש מחוברים זה לזה ואל הארגון. d'frens , חברת גיבוש הצוות המובילה בהודו ובעלת הרישיון הבלעדית של Catalyst Global לאזור הוזמנה לפתח ולהעביר פעילות חווייתית שתמקד ביעדים המרכזיים של Dunnhumby.

היעדים בקצרה

  • עבודת צוות
  • שיתוף פעולה בין רמות היררכיה
  • כבוד הדדי
  • רוח יזמית
  • חשיבה יצירתית קולקטיבית
  • פיתוח אסטרטגיה שיתופית
  • קבלת החלטות קבוצתיות
  • דינמיקת צוותית

 Dunnhumby Food Truck Challenge

ביום האירוע

אחר צהריים שטוף שמש ב-10 בנובמבר, על מדשאות קראון פלאזה ג'איפור, בצוותים של 20, 300 המשתתפים לקחו חלק בפעילות גיבוש הצוות "Food Truck Challenge", רעיון המבוסס על אחד הרעיונות העסקיים החדשים הצומחים במהירות. לצוותים הוענקה מעטפה עם הסבר קצר ומפורט על המצופה מהם כיזמי משאיות האוכל. בכללם מרכיב מרכזי נתון, זמן הארוחה בו הוא יוגש, מיקום משאית האוכל ופרופיל הלקוחות.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

תוך 45 דקות בלבד הצוותים פיתחו אסטרטגיה, וניגשו לעבודת תכנון העסק שלהם מאפס. הצוותים התחלקו לקבוצות עבודה לאחר שתיארו את הפעולות בקווים כלליים, והגדירו תפקידים ותחומי אחריות. חלקם בנו ועיצבו את משאית האוכל, ואחרים ניסחו ופעלו תוכנית שיווק. כאשר המזווה נפתח, מיהרו השפים לאסוף את החומרים הדרושים ולהתכונן לעבודת הכנת המנות.

במהלך 45 הדקות האחרונות של האירוע הציגו הצוותים את המנות שלהם יחד עם הסבר קצר על השיווק והמיתוג. השופטים הודיעו על הזוכים במספר תחומים.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

התוצאה

הפעילות כולה הוכתרה כהצלחה מסחררת, והמשתתפים היו מעורבים לאורך כל הדרך. האירוע עודד את המשתתפים לחשוב מחוץ לקופסה ולהבין את חשיבות החדשנות והיצירתיות, שהופגנו באופן ברור על ידי מגוון האוכל שהוצג. הם למדו תוך עבודה מעשית על תכנון ואסטרטגיה כצוות, כשהחליטו על תפריט והציגו את הפריטים הסופיים לשופטים.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

הרעיון של משאית האוכל עזר להפגיש את המשתתפים, תוך העברת הרוח השיתופית האמיתית של הארגון. הפעילות דרשה מאנשים לעבוד טוב בצוותים, להיות תלויים זה בזה באמצעות מגוון משימות כולל הקצאת משאבים, הקצאת אחריות, שיתוף מידע ושיטות עבודה מומלצות והתמקדות במטרה משותפת. הפעילות גם סייעה למשתתפים להבין את העוצמה שהם יכולים להשיג אם הם משתפים פעולה ועובדים טוב יחד. בסופו של דבר הפעילות הותירה להם תחושות הישגיות, גאווה ושייכות.

כל סיפורי הלקוחות