indoor team building activities

גיבוש צוות מקורה(בפנים) וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלכם

פורסם ב-18 במרץ 2019 על ידי Guy Baker

כאשר מדובר בניהול עסק או מדידת ההצלחה בתוך הארגון, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לזכור הוא פרודוקטיביות. ברמה הבסיסית, כל העסקים מופעלים על ידי העובדים ולא על ידי ההנהלה בכירה, ויעילותם של עובדים אלה קובעת את הצמיחה וההצלחה הכוללת של העסק.

באופן דומה, הפריון קשור באופן מהותי לשביעות רצון העובדים. מחקרים ופרסומים מדעיים רבים מעלים כי כוח עבודה מאושר הוא גם פרודוקטיבי, אז איך תוכלו להבטיח שהעובדים שלכם יהיו מאושרים וחדורי מוטיבציה ככל האפשר?

פעילות גיבוש צוות מקורות הן דרך מבריקה למענה לנושא זה. אירועי גיבוש צוות המתוכננים בקפידה מסוגלים להמריץ את כוח העבודה ולבנות תחושה של אחדות בתוך הארגון, על-ידי העלאת המורל תוך כדי סיוע בהכשרת ופיתוח מיומנויות שיועילו לעסק.

איך עובד גיבוש צוות?

גיבוש צוות היא טכניקה וסגנון אימון שנועדו לקרב אנשים ולטפח תחושה של אחדות. כל צוות, ללא תלות בתחום או בסביבה, חייב לשתף פעולה באופן יעיל כדי להגיע לפוטנציאל שלו.

זיהוי הכישורים והיכולות של הצוות שלכם וניצולם המקסימלי יכולים להוות אתגר. זה הופך להיות אפילו יותר מאתגר כאשר אתם מבינים שקשה מאוד לטפח אמון והבנה באופן מלאכותי. צוות יעיל דורש בניית יחסים טבעיים ואמיתיים לפני שהוא יכול לספק את ביצועו הטובים ביותר.

הדרך העיקרית להשיג השפעה כזו של גיבוש צוות היא באמצעות משימות בונות ומאתגרות. ההנאה הכרוכה בפעילויות גיבוש צוות מסייעת למשתתפים להיפתח ולהישאר מתעניינים, בעוד האתגר מחייב את המשתתפים לחקור את כישורים שלהם, להכיר אחד את השני ולעבוד כיחידה מלוכדת כדי להתמודד עם הבעיה הנתונה.

indoor team building activities

3 יתרונות של פעילויות גיבוש צוות מקורות

פעילויות גיבוש צוות מקורות מתוכננות היטב נותנות לעובדים מרחב לצמחיה ולהתעניינות זה בזה הרחק מסביבת העבודה הרגילה. להלן שלושת היתרונות העיקריים שאירוע גיבוש צוות יעיל יכול לספק לעסק שלכם.

1. העלאת המורל

עסקים הם מערכת אקוסיסטם עדינה, כמו כל סביבה המלאה באנשים שונים. שינויים בהתנהגות וברגשות יכולים לגרום במהירות לאפקט גלי בכל רחבי הארגון, דבר שעלול להזיק לפריון ולתקשורת.

הדבר נכון במיוחד אם אנשים מרגישים שהמטרה שלהם בארגון מיושנת או שמטרת הארגון אינה עולה בקנה אחד עם הערכים שלהם. חברי צוות שאיבדו את התשוקה שלהם לעסק לעתים קרובות יוצרים בלי כוונה אותה תחושה אצל עמיתיהם לעבודה, דבר שיכול להפוך במהירות לבעיה של החברה כולה. כשהמורל נמוך, אתם עלולים להתחיל לראות ירידה בפרודוקטיביות, בהכנסות ובצמיחה העסקית הכוללת.

גיבוש צוות מסייע ביעילות לשבור את המונוטוניות של שבוע העבודה, על-ידי עידוד המעסיקים לבטא את הערכתם לצוות שלהם באמצעות פעילות גיבוש צוות מהנה. היא נותנת לעובדים מרחב נשימה ואפשרות להעריך את המעסיק שלהם שוב ,ולהחיות את האמונה בארגון ובערכיו.

באותו אופן שבו רגשות שליליים יכולים להתפשט במהירות ברחבי העסק, רגשות חיוביים יכולים לעשות בדיוק אותו הדבר. העלאת המורל שמגיעה עם פעילות גיבוש צוות יכולה במהירות לשנות את כל הנושאים איתם נאבק העסק.

indoor team building activities

2. הדרכה

בעוד המוקד של גיבוש צוות הוא טיפוח הצמיחה והאחדות, אחד היתרונות הגדולים ביותר של גיבוש צוות מתוכנן היטב הוא שהוא יכול לשמש הזדמנות מצוינת להדרכה.

קורסים והדרכות רבים מתמקדים בסגנון הלמידה המסורתי, בשיחות ובמצגות המנתחים נושאים ומפרקים אותם למקטעים קטנים יותר להבנה קלה. עם זאת, חלק מהכישורים אינם מתאימים לסגנון זה של הדרכה. בפרט, מיומנויות רכות כגון מנהיגות, פתרון בעיות, ניתוח ועבודת צוות לא ניתן ללמד באופן בלעדי בקורס – צריך להתנסות בהם והם צריכים להיתמך בעבודה על התאוריה. ימי גיבוש צוות מהווים הזדמנות מצוינת לעובדים שלכם לבדוק ולפתח את הכישורים החיוניים האלה.

פעילויות גיבוש הצוות בפנים שלנו יכולות להיות מותאמות לתוצאה לימודית ספציפית. אם הניתוח שלכם מראה כי העסק שלכם נאבק עם בעיות תקשורת ומנהיגות, תוכלו למצוא במהירות אירוע גיבוש צוות המסייע לשתי תוצאות הלמידה, ועוזר לצוות שלכם לתרגל מיומנויות אלה ובעת ובעונה אחת להפוך לצוות מאוחד ויעיל יותר.

indoor team building activities

3. אחדות

אחדות ומנטליות צוותית כוללת משחקות תפקיד גדול בהצלחתו של העסק. אם אתם מעודדים באופן פעיל נאמנות ותקשורת משופרת, רוב הסיכויים הם שהארגון שלכם יעלה על הדרך הנכונה לפעילות עסקית יעילה.

באופן דומה, עבודת צוות שמתורגלת ונבנית באמצעות פעילויות גיבוש צוות מקורה היא היסוד בשיפור שביעות רצון העובדים, שכן יצירת קשרים אישיים עם עמיתים לעבודה יכולה לשפר באופן דרמטי את סביבת העבודה.

indoor team building activities

השורה התחתונה

פעילויות גיבוש צוות יכולות לעזור ליצור קשרים משמעותיים בין עמיתים לעבודה. לצד היחסים האלה מגיע סיפוק ואושר בעבודה, אשר בתמורה מקדמים פרודוקטיביות מוגברת, חדשנות ותחושה חדורה יותר של מטרה. בנוסף, מיומנויות רכות אשר מתורגלות ומפותחות באמצעות פעילויות גיבוש צוות יכולות לסייע עוד יותר לשיפור איכות העבודה שהצוות שלכם מייצר.

איך אתם יכולים להתחיל לרתום את היתרונות של גיבוש צוות

Catalyst גיבוש צוות שואפים תמיד ליצור סביבת עבודה בריאה ומאושרת יותר. אירועי גיבוש הצוות מותאמים לצורכי העסקים והעובדים כאחד, ומאזנים פעילויות מהנות ומרתקות עם מטרות החברה ותוצאות הלמידה המועילות.

אנו שואפים לסייע לארגונים ליצור במקום העבודה תרבות שבה הפרודוקטיביות גבוהה באופן עקבי והעובדים אוהבים לבוא לעבודה מדי יום. צוות המומחים שלנו לניהול אירועים משתמש בתוכניות מותאמות אישית כדי לספק פעילויות ברמה עולמית של גיבוש צוותים בכל מקום שבו אתה נמצא.

בדקו את מגוון פעילויות גיבוש הצוות המקורות שלנו עוד היום או צרו קשר לקבלת מידע נוסף.

Guy Baker

מייסד מנהל Catalyst Global

גיא חזה את היצירה והפיתוח של מושגי גיבוש צוות ואז התגייס כדי לשכנע את העולם ביתרונות שלהם.

כל הכתבות

קריאה מומלצת