disruptive innovation at hr summit

חדשנות משבשת ב- HR Summit 2016

פורסם ב-23 במאי 2016 על ידי Stuart Harris

Peak Performance

Peak Performance ("ביצועי שיא") הוא משחק תחרותי שבו צוותים מנהלים משאבים ועוקבים אחר מצבים תוך כדי שהם מורים למדריכים שלהם לעלות לפסגת האוורסט ולחזור למחנה הבסיס תוך 18 ימים. תחשבו על סרטים כמו אוורסט או שרפה. כל צוות רואה את אפשרויותיו ועושה את הבחירות שלו באמצעות טבלט צוותי. תנאי טיפוס כגון גובה ומזג אוויר מוקרנים על מסך מרכזי, יחד עם העמדות הכוללות של כל הקבוצות במשחק כדי לשמור על תחרות גוברות והולכת לאורך כל המשחק. כל קבלת ההחלטות הרצינית הזו מעורבת עם פעילות גופנית קלילה כגון קיפול שק שינה, כניסה בעיניים מכוסות לרתמת טיפוס והקמת אוהל! לא צריך לזלזל בחשיבותה של למידה חווייתית ככלי להביא לשינוי לפרט ולארגון. בסביבת עבודה נורמלית העובדים לעתים קרובות מחויבים מפחד הכישלון. מחקרים מראים כי עם למידה חווייתית מחוץ למקום העבודה, המשתתפים חווים למידה בפחות זמן באמצעות עיסוק בנושאים מעוררי מעורבות, רכיבי מישוש, חוויות מהנות וקישורים הרלוונטיים לסביבה העסקית שלהם. בעקבות החוויה, המשתתפים משתמשים בהבחנה רפלקטיבית כדי לזהות מה התרחש במהלך התרגול, מה החלטות שהם עשו ומה היו ההשלכות של החלטות אלה. כאשר במקביל לנסיבות עולם העסקי האמיתי המשתתים מסוגלים לבצע שינויים קבועים, יעילים בהתנהגות ידי הבנה מלאה של ההשלכות של הבחירות שלהם וקבלת אחריות עליהן.

FreshBiz Game

חדשנות משבשת הייתה גם המוקד בסמינר FreshBiz ב-HR Learning Theatre עם נוכחות קהל העולה פי 3 על מספר המקומות שהוקצו! דוד סימפסון מ-Team Building אסיה, הדריך את המשתתפים באמצעות המשחק המהנה FreshBiz, סדנה מבוססת משחק שנועדה להגביר עבודת צוות ויצירתיות תוך פחות מ 90 דקות. נכון להיום, FreshBiz השפיע על חייהם של למעלה מ- 35,000 אנשים ב- 20 מדינות. וכן, זה לא היה שונה ב-HR Summit. המשתתפים העידו על תובנות לכוח שיתוף הפעולה, היצירתיות והחשיבה העצמאית הפרואקטיבית שהם שאבו מהמשחק. FreshBiz הוא יצירתם של רונן גפני ושמחה גלוק וזמינה ברחבי העולם באמצעות הרשת של Catalyst Global.

Go Team

בתפנית שונה לחדשנות משבשת, Team Building אסיה עצבה לפי הזמנה את "Treasure Hunt" כדי לעודד מעורבות עמוקה יותר עם הדוכנים ב-HR Summit. המשתתפים הודרכו באמצעות אייפד מותקן באפליקציה הפופולרית Go Team. בהגיעם לדוכן, הם אותגרו להתמודד ולענות 3-4 שאלות מותאמות אישית, ספציפית לשירות שהחברה מספקת. כולם הסכימו שזו הייתה דרך ייחודית ומהנה לחוות את HR Summit בהונג קונג.

Stuart Harris

מייסד שותף ומנכ"ל ב-Team Building Asia

המגוון הרחב של קשרים ואנשי קשר בעסקי האירוח והבידור של סטיוארט אפשרו ל-Team Building Asia לשלב פעילויות חדשניות לתוך אלמנטים מסורתיים יותר של תרגילי צוות, וקידום החברה למעמד של חלוצים באזור.

כל הכתבות

קריאה מומלצת