Peak Performance Interactive Team Building Leadership Game

Peak Performance הדריכו את הצוות שלכם אל פסגת האוורסט

מידע כללי

  • 1 שעה 30 דקות - 3 שעות
  • מקורה
  • תחרותי ושיתופי
  • מס' משתתפים מינימלי: 8
  • מס' משתתפים מקסימלי: בלתי מוגבל

הצג תמונות

הצג סרטונים

משחק עסקי מבוסס טאבלט בו הצוותים מקבלים תפקיד של הדרכת משלחת במסע של 20 יום אל פסגת הר האוורסט
Peak Performance Logo

מתווה התכנית

במהלך מסע של 20 ימים, מטרת הצוותים היא להנחות את לקוחותיהם מעלה אל פסגת האוורסט ולאחר מכן בחזרה בבטחה למחנה הבסיס. הם חייבים לשקול מגוון גורמים שונים, לרבות רמות הכושר של הלקוחות, מזג האוויר, המסלול הטוב ביותר אל הפסגה, ההתאקלמות, השימוש בחמצן, הקמת אוהלים ואסטרטגיות להערים על צוותים אחרים כדי לנצח. מידע חשוב מועבר לטאבלט של הצוותים שלהם בכל יום של המסע. הצוותים מתחרים נגד הצוותים האחרים מה שצריך החלטות מהירות אבל בו-זמנית גם מושכלות ומפוכחות. מאחר שמספר המקומות מוגבל בכל אזור גובה, הצוותים אשר מתמהמהים ינעלו בתוך נתיב פחות אידיאלי או לא יוכלו לזוז בכלל!

לאורך הדרך הצוותים משלימים סדרה של אתגרים פעילים הכוללים בין היתר אריזת אוהל מוגבלת בזמן, אתגר קשירת ריתמת טיפוס בכיסוי עיני ואריזת שק שינה. הצוותים חייבים גם להחליט מה המדריך שלהם יצטרך לשאת - אוהלים, חמצן ו/או לקוחות. הלקוחות זוכים בנקודות לצוות שלהם כאשר הם מתקדמים במעלה ההר אל הפסגה אבל אם הם לא לוקחים אספקה ​​מתאימה הם מסתכנים במחלות מאי הצלחת ההתאקלמות ומוות אפשרי עם השלכות חמורות.

תוצאות למידה ופיתוח

Peak Performance הוא כלי למידה חווייתי מטלטל רגשית אשר תוכנן כדי לשנות את ההבנה של אנשים ואת עמדותיהם כלפי היבטים רבים של איך הם משחקים את החיים בעסקים ובבילויים.

מחקרים מראים שמתודולוגית המשחקיות, מאפשרת למשתתפים לחוות למידה בפחות זמן ועם תוצאות הנמשכות לאורך זמן, באמצעות נושאים המושכים אותם למעורבות, רכיבי מישוש, הנאה וקישורים רלוונטיים לסביבה העסקית שלהם. זו הפכה לדרך מקובלת של שיפור למידה והתפתחות במקום העבודה.

בעקבות ההתנסות, המשתתפים משתמשים בתצפיות תוך שיקוף כדי לזהות מה התרחש במהלך התרגיל. אז הם מוזמנים להקביל תצפיות אלה לנסיבות החיים האמיתיות. כך, המשתתפים יכולים לעשותו שינויים קבועים, ויעילים בהתנהגות.

רעיונות אחריות חברתית אירגונית לוגו אחריות חברתית אירגונית

הבטיחו את ההשפעה המתמשכת של Peak Performance  מעבר לרק על האנשים המשחקים את המשחק. המירו את הנקודות שצברו כל הצוותים כדי להעניק תרומה! בחרו פרויקטים מארגון הצדקה B1G1 הנבחר על-ידי רשת Catalyst Global, או העניקו לארגון לפי בחירתכם

הצג תמונות

הצג סרטון

מידע כללי

  • 1 שעה 30 דקות - 3 שעות
  • מקורה
  • תחרותי ושיתופי
  • מס' משתתפים מינימלי: 8
  • מס' משתתפים מקסימלי: בלתי מוגבל
  • שאלה בנוגע לאירוע זה

יתרונות עסקיים מרכזיים

  • שירות לקוחות
  • שיתוף פעולה חוצה תפקידים
  • יזמות
  • לימוד מצוינות
  • כישורי משא ומתן
  • ניהול שינוי
  • רישות (נטוורקינג)
  • מנהיגות מעשית
  • תכנון פרוייקטים
  • ניהול סיכונים
  • תקשורת אסטרטגית
  • דינמיקה צוותית
  • גיבוש צוותים
  • ויזואליזציה של העתיד

שלח שאלה

שדות עם * הם חובה