5 באפריל 2017

כחלוץ יצירתי, אתה מכיר את הנוהל. יש לך רעיון נהדר, אתה משקיע זמן, כסף ומשאבים במחקר, פיתוח וניסוי המוצר היצירתי החדש שלך. אתה משיק אותו בשוק. אבל אבוי! בדיוק כשאתה עומד להניף את המפרש הראשי, פיראטים שעסקו בריגול אחרי הצעד הבא שלך, העתיקו אותו, והכריזו עליו כעל שלהם.

 

לפיראטים אלה יש מעט מאוד כבוד ליוצרים ולמעצבים, כשהם מגישים גירסה ברמה נמוכה של המקור, ללא הפירוט וההבנה שהפכו את המוצר המקורי למבריק. הם עוטפים אותו באריזה מהודרת ושולחים אותו להרפתקה לא נודעת אצל לקוח המחפש מציאה, הרבה מתחת למחיר השוק.

חיקוי הוא הצורה הכנה ביותר של חנופה. חנופה, לעומת זאת, תורמת מעט לייצור הכנסה שתושקע במחקר ופיתוח נוספים.

 

האם הפיראטיות שודדת את עולם המוצרים החדשים והטובים יותר?

 

אני יודע שתסכימו שחוויות גיבוש צוות יעילות וברות מדידה עדיפות הרבה יותר מאשר להתרועע עם הצוות שלכם בשישי בלילה. ברור שכל יזם מתחיל יכול לנסות לערוך יום חברה בחוץ, כמה משחקי צוות, תחרויות וחוויות מהנות למשתתפים, אבל איפה הערך האמיתי?

מחקרים מעידים על כוחו של גיבוש צוות באמצעות תכניות למידה חווייתית. מדריך גיבוש צוות מיומן בוחן את המשתתפים בקפידה, מזהה פערים בבסיס הידע שלהם או במיומנויות שלהם ומתאים את הפעילות כדי לענות על התוצאות הרצויות.

בנוסף, אלה לא ההדרכות ותכניות גיבוש הצוות המורכבות ביותר הדורשות את הניסיון ותשומת הלב האלו. אפילו לחוויות שהן לכאורה "רק בשביל הכיף" מתוכננות היטב, יש תוצאות שונות מאוד כאשר נבחרו בקפידה כדי להתאים לדרישות, ומועברות על ידי צוות מומחים.

מהו המחיר האמיתי כאשר אתם בוחרים את הזול ביותר?

בהנחה שהעובדים שלכם הם בעלי ערך והמפתח להצלחת העסק שלכם, האם אתם באמת יכולים להרשות לעצמכם לא להקדיש זמן להגדרת התוצאות הרצויות שלכם מתוכנית גיבוש צוות? ואז כשאתם ניצבים מול ערימה של הצעות מחיר למוצרים דומים לכאורה, אילו גורמים מסייעים לכם לקבוע את הבחירה? באיזו תדירות אתם בוחרים במחיר כגורם הקובע? כאשר אתם חושבים על בריאות העסק והעובדים שלכם, אתם יכולים להרשות לעצמכם לטעות?

 

הערך האמיתי של יחסים ארוכי טווח עם ספק שירות מבוסס

 

חלק ניכר מלקוחותינו מבין את הערך של הקשר ההדוק איתנו כספקי גיבוש הצוות שלהם. פיתחנו שותפות בה אנו מכירים את הצוות שלהם ומוכנים להקשיב לצרכיהם. הם יודעים שאנחנו עלולים לא להיות הזולים ביותר בשוק אבל מכבדים אותנו על היותנו בעלי עלות-תועלת גבוהה ביותר במונחים של תוצאות מתמשכות.

ב- Team Building Asia, אנחנו בעסק כבר למעלה מ- 15 שנים בהונג קונג. אנו גאים לסייע ללקוחות בהגדרת התוצאות הרצויות, בחירת המוצר הנכון מתיק המוצרים שלנו המונה יותר מ-100 מוצרים מקוריים, בדוקים שנוסו בעבר, ולוודא שביום המבחן, הניסיון הוא זה שקובע. סיפורי לקוחות ועסקאות חוזרות מדברים בעד עצמם.

בפעם הבאה בה אתם יוצאים להרפתקה בים, שקלו את בריאות הנוסעים והמטען שלכם. בחרו בחכמה. הפיראטים אורבים.

מחבר: דיוויד סימפסון, מייסד משותף ומנהל, Team Building Asia בעלי הרישיון הבלעדי של מוצרי גיבוש הצוות שלGlobal  Catalyst בסין והונג קונג